Держпродспоживслужба Одещини зобов’язала суб’єкта господарювання повернути споживачам понад 900 тис грн

20.09.2019 09:29

У серпні 2019 року фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області здійснили планову перевірку суб’єкта господарювання,  який надає комунальні послуги споживачам смт Хлібодарське Одеської області.

У ході перевірки встановлено, що тарифи на послуги теплопостачання, які встановлені рішенням органу місцевого самоврядування, не є економічно обґрунтованими. Так, при розрахунку зазначеного тарифу суб’єкт господарювання завищив розмір окремих статей витрат, чим порушив вимоги Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України  від 01.06.2011 № 869.

Також суб’єкт господарювання не дотримався вимоги законодавства в частині повідомлення споживачів не менше ніж за 15 днів до введення в дію тарифів на послуги з теплопостачання, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.

За результатами проведеного заходу державного нагляду (контролю) складено акт, на підставі якого винесено рішення про застосування до суб’єкта господарювання адміністративно-господарських санкцій, складено припис щодо усунення порушень порядку формування, встановлення та застосування тарифів на послуги з теплопостачання, шляхом приведення зазначених тарифів у відповідність до вимог діючого законодавства.

Крім того, підприємство зобов’язано повернути споживачам зайво нараховані кошти за надані комунальні послуги шляхом здійснення перерахунку на суму понад 900 тис. грн.