У Рівненській області Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачу понад 39 тис. грн за неякісний меблевий гарнітур

17.07.2020 14:34

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області надійшла заява споживача щодо неякісно виготовленого кухонного меблевого гарнітуру в магазині «Маркет Меблі».

Отримавши меблі неналежної якості, споживач звернувся на адресу суб’єкта господарської діяльності з вимогою повернути кошти, а в разі необхідності встановити причини втрати якості продукції - провести експертизу, як це передбачено ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів».

Однак, фізична особа-підприємець (власник магазину «Маркет Меблі») не задовільнив вимоги покупця, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», що й спричинило споживача звернутися письмово за захистом своїх прав на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області.

Для об’єктивного та всебічного розгляду заяви, спеціалістами управління захисту споживачів суб’єкту господарської діяльності було надано роз’яснення вимог нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері виготовлення корпусних меблів за індивідуальним замовленням населення та законодавства про захист прав споживачів.

Фізичною особою-підприємцем надано письмове пояснення, яке долучено до матеріалів справи. За втручання спеціалістів управління заявниці повернуто кошти за придбану продукцію неналежної якості на суму 39,36 тис. грн., що підтверджується письмовою інформацією, наданою на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області. Таким чином, заяву вирішено на користь споживача.

Дана інформація також підтверджується письмовою інформацією, написаною споживачем  власноруч, яка долучена до матеріалів розгляду заяви.